Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: NEI-therapie in Den Haag
BerichtGeplaatst: 12 jul 12 8:22 
lid

Hallo allememaal,

Ik heb een vraag. Sinds februari ben ik gediagnostiseerd met emetofobie. Mijn therapie loopt bijna ten einde (cognitieve gedragstherapie) en is vooral gericht op reintergratie omdat ik vanuit de bedrijfsarts van mijn werk ben doorverwezen. De afgelopen tijd ben ik achter een hoop dingen gekomen over mezelf en weet ik dat mijn fobie niet voortkomt uit teveel stress op m'n werk (mijn uitvalklachten werden benoemd als een burnout op werk) maar dat het te maken heeft met mij als persoon. Ook ben ik erachter dat ik deze klachten al veel eerder heb alleen nooit de diagnose heb gehad..

Ik heb hier op het forum veel gelezen over therapieen etc. en de NEI therapie. Ik woon zelf in Den Haag en ik heb 1 adres gevonden, alleen is een consult 70 euro per 45 minuten en hier op de site lees ik verhalen over 60 euro voor 2 uur... Zijn er mensen bekend met NEI therapeuten in Den Haag en omstreken die een wat lager tarief hebben en die goeie ervaringen hebben met iemand??
Ik hoor het heel graag! Ik heb namelijk het gevoel dat ik nu verder aan m'n klachten moet werken, ik sta nog te dichtbij de afgrond.. een term die een hoop van jullie vast bekend voorkomt. :smile:

Hoor het heel graag! Bedankt vast voor de reacties.

Groetjes, Hesss

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur