Alle tijden zijn GMT + 1 uur

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: 19 dec 17 12:10 
lid

Hoi allemaal,

Al enige tijd lees ik mee op dit forum, eindelijk kom ik er achter dat ik dus niet de enige ben. Mensen in mijn omgevinng zeggen me te snappen maar dat betwijfel ik.

Ik heb altijd al last gehad hiervan maar sinds enige maanden beinvloed het mijn dagelijkse leven. Het is niet zo dat ik “het” bij mezelf eng vind, maar vooral bij anderen.

Het wordt zelfs zo erg dat ik eigenlijk alles vermijd, om met iemand in de auto weg te gaan, om met iemand een dag ergens heen te gaan of naar iets te gaan waar veel mensen te vinden zijn. Wanneer ik ook met personen in de auto zit kan ik nergens anders aan denken, ik zoek ook altijd overal “vluchtroutes”, ik kijk of de auto snel aan de kant gezet kan worden, ik let op iedereen om mij heen(of ze niet eventueel misselijk zijn). Ik controleer vaak of iedereen zich goed voelt(door te vragen of ze zich goed voelen). Uiteten gaan wil ik niet meer, want stel dat het verkeerd valt (bij diegene). Dit dus allemaal grotendeels van mijn dag.. ik wil dit niet meer!

Wanneer iemand zegt dat hij/zij zich niet goed voelt of misselijk is, raak ik in paniek, zweet breekt me uit, ik sta te trillen op mijn benen en mijn hart gaat tekeer en het liefst vlucht ik weg.

Ik vind het fijn om alleen te zijn omdat ik dan op niemand hoef te letten.

Iemand tips voor mij? Wat kan ik doen?

Liefs,
Andrea

Profiel  
Antwoord met een citaat  
BerichtGeplaatst: 02 jun 18 17:23 
lid

Dag Andrea,

Ik snap precies wat je bedoelt, ik heb hier ook ontzettend last van. Ik probeer nu juist niet op mensen te letten en weg te kijken als ik het idee heb dat het niet goed gaat. Binnenkort ga ik hypnotherapie proberen.

Profiel  
Antwoord met een citaat  
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur